Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

26 Ekim 2010 Salı

Uykusuz her geceee...

Azı dişlerinden henüz ilkini çıkardık kalan 3 tane yolda olacak ki geceleri çok zorlanıyoruz. Bu böyle uzun zamandır devam ediyor ben uykusuz kalmaya öyle alıştım ki tüm gece uyursam dengem bile bozulabilir :)


Gündüzleri sorun yaşamıyoruz sıkıntı geceleri ortaya çıkıyor. 1 gece 2 gece derken 5. gecede bu genelde perşembe akşamları oluyor çok yorulmuş oluyorum. Cuma akşamı uykusuz geçsede ertesi gün cumartesi olduğundan stres olmuyorum. Perşembe, 5. akşam uykusuz ertesi sabah iş için kalma zorunluluğu benim dayanma gücümü çok zorluyor. Dişlerin patladığını gördükçe rahatlıyorum. İlk 10 ay diş miş yoktu rahattık 1 kez sabah 7 ye kadar uyuduğumuzu hatırlıyorum. Genelde saat 4 yada 5 te uyanırdı. Ama şimdi dişler işleri içinden çıkılmaz yaptı. Ağrısı olmasa ağlamaz sürekli emmek istemez diyerek uyku konusunda sabrımı zorluyorum, sıkıntısı yoksa ağlaması da yoktur biliyorum. Bu şekilde idare ediyoruz şimdilik akşamları Duru uyur uyumaz bende uyuyorum. Aksi halde sabah 6:00 da kalkmam mümkün görünmüyor. O uyanmadan evden çıkarsam kendimi ayrıca şanslı hissediyorum. Hem uykusuzluk hemde ağlayan bir çocuk bırakarak evden çıkınca tüm günüm onun etkisinde olumsuz geçiyor. Akşam Eve geldiğimde beni çok güzel karşılıyor hemen oyun oynamaya başlıyoruz. Neredeyse hiç iş yapmıyorum. Elimi yüzümü yıkıyorum, sorfayı hazırlıyorum, ertesi gün giyeceklerim ütüsüz ise onları ütülüyorum, gerisi Duruyla oyun oynama onun isteklerini yerine getirmekle geçiyor. 19 aylıkken kısaca günlerimiz böyle geçiyor, buraya not etmek istedim. Dileğim; en kısa zamanda dişler tamamlanır uykusuz geceler son bulur.



Parmak boyama çalışması yaptık. Sadece Duru'nun parmaklarından çıkan bir resmi eklemek istedim. Böylece bu postu güzel kapatmış olalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder