Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

26 Ekim 2010 Salı

İlk Tiyatro : Çilek Kız

Geçtiğimiz cumartesi Duru ve bizim için bir değişiklik olsun dedik, çocuk tiyatrosuna gittik. Oyunun adı Çilek Kız, Kozyatağındaki Kozzy Alışveriş Merkezinde oynuyor. Duruyla ikimiz girdik. Ufuk girmek istemedi. Ben biraz ısrar etsemde sonradan gereksiz olduğunu gördüm :))

Başlama saati 11:00 di 5 dk kala salona girdik, etrafı izledik, bir sürü çocuk var onlara baktık bir yandan müzik çalıyor onu dinliyoruz. Oyun 10 dk gecikince Duru biraz kımıldanmaya başladı. Neyse oyun başladı ilk 20 dk falan fena değil izledi sonra kucağımdan inip çıkış kapısına doğru gitmek istedi. Yanımızda kimse oturmuyordu kapıya ulaşması kolaydı belki o yüzden inmek istedi bilmiyorum. "Gel bak abiye pasta yapıyor" dedim biraz daha baktı 5 dk sonra gene inmek istedi. "Bak ablalar napıyor" dedim 5 dk daha baktı. Sonra ara verildi. Arada dışarı çıktık ordaki ablalardan balon aldık. Tekrar girdik bu sefer kucağıma değil koltuğa oturttum bende yanındaki koltuğa oturdum. Oyunu izlerken çikolata yedirdim, yanımızdaki ablamın balık krakerinden tırtıkladık. Sonra gene indi koltuklarla oynadı indi, çıktı. Baktım ki arka tarafta aynı yaştaki çocuklar dolanıyor etrafta. Duru oyundan koptu zaten, bir süre sonra koltuğa çıkıp arkadakileri izledi. Tam çıkıyorduk oyun bitti. Sonra ablalarla fotoğrafını çektim. Çilek kızda kuyruk olduğu için blueberry ve lemon ile fotoğrafımız var.

Oyun benim hoşuma gitti sadece biraz pahalı geldi bize, yetişkin 20 tl çocuktan almıyorlar, genelde tek kişi gelmiş herkes. Salon epey kalabalıktı. 2 yaş ve üstü çocuklar vardı bizim yaşımızda 2-3 kişi gördüm. Duru olumlu yada olumsuz bir tepki göstermedi. Resimlerden biraz uykusu geldiği anlaşılıyor. Uykulu olmasaydı daha farklı olurdu diye düşünüyorum. Sonuç olarak bir tecrübeyi daha güzel olarak geride bıraktık.

Öğlen uykusunu amcasında uyudu. Sonra amca ve babasının elinden tuttu, hepberaber yemeğe gittik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder