Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

5 Ekim 2010 Salı

Unnado ve triko pantolonlarımız..

Sevgili Iraz sayesinde Unnado isimli siteye üye oldum. Kendisine teşekkür ediyorum.

Güzel düşünülmüş bir site. Anne, bebek ve çocuklara özel olması, kendilerinin görüp beğendiği sertifikalı organik ürünleri satmak istemeleri gerçekten süper. Bu alanda olan boşluğu doldurabileceklerini düşünüyorum. Normalde erişmekte güçlük çektiğimiz ürünleri getirmeye çalıştıklarını söylüyorlar. Onlardan ikisini çok beğendim, dayanamayıp aldım. Önümüz kış olduğu için çok kullanışlı olacağını düşünüyorum. Popolarındaki desenlerle çok şirinler. Üye olmak için davetiye isterseniz bana mail atabilirsiniz. (duyguocak@gmail.com)


Busha marka triko pantolonlarımız.

Ürün resimleri http://www.unnoda.com alınmıştır.

1 yorum:

  1. Duygu Hanım, şimdiden iyi günlerde kullanın :) Bir sorun olursa direkt bize yazabilirsiniz... destek@unnado.com

    YanıtlaSil