Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

22 Ekim 2010 Cuma

19 aylık olduk

Kelimeler yavaş yavaş artıyor bizden duyduklarını pat diye söylüyor bazen şaşırıp kalıyorum. Mesela akşam pilav pişiriyoruz ama pişip soğumasını bekleyene kadar çorba yesin dedim çünkü karnı aç, hazırladım. Çorbayı yemedi piya piya diyor.

Duru Atesini(Ayşe) sallıyor.

Meraklı minikten kestiğim maskeye lastik bağladım, takıp aynaya bakıyoruz.



Buda tavşanı onu da arabasını koyup gezdiriyor. Uyurken sarılıyor bazen.

Çok sevdiği ve sürekli gezdirdiği inek. Bazen parkede o çok kadar ses çıkarıyor ki tekerleklerine çorap giydiriyorum:)

Alışveriş merkezinde tırtırla geziyor. İlk seferde inmiyor 2. seferde kendiliğinden iniyor.. Bir doyum noktası var demek ki :)

Dedesi hastalandığında kuzeni ve teyzesiyle 2 gün geçirdi. İkiside çok eğlendiler birbirlerini çok sevdiler. Duru Beratın peşinde gezindi durdu. Önceden en fazla 2-3 saat beraber zaman geçirmişlerdi şimdi 2 gün 2 geceden sonra gerçekten aralarında bağ oluştuğunu düşünüyorum.

Teyze, Duru, Berat üçlüsü yorganın altında saklanmaca kısaca Duru, Berat yok nerdeki bunlar deyip yorganı açıp aaaa burdaymış oynuyorlar.

Biraz kitap bakmaca.

Son zamanların favori oyuncağı çak çak. Çekici öyle güzel tutup çakıyor ki şaşırıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder