Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

7 Haziran 2010 Pazartesi

Duru 15.aya yaklaşırken

Duru ile ilgili gelişmeleri işlerimin yoğunluğu nedeniyle uzun zamandır yazamıyorum. Şimdi aklıma gelenleri not etmek istiyorum. Duru 15 aylık olmak üzere. İletişimimiz oldukça arttı, al bunu babana ver, bunu ananeye götür dediğinizde anlıyor ve yapıyor dediğinizi. Dil gelişimi devam ediyor parktaki arkadaşı ecenin adını sürekli kullanıyor eceeeeee diye bağıra bağıra dolaşıyor. Kolay geldi sanırım herşeye eceee diyor. Anni, baba ve dede yi diyordu zaten.

Sevimli kuzu istediği bir şey varsa, mesela masanın üstündeki birşeyi istediğinde ıhh ıhh yapıyor bende teker teker bu mu bu mu diye soruyorum istediği o değilse ıh ıhh yapmaya devam ediyor, bulana kadar devam ediyoruz.

2 haftadır bıcı bıcı yaparken banyoyu kullanıyoruz daha önce salona küveti, bilimum diğer eşyaları taşıyor sonra tekrar geri yerleştiriyorduk, 3 kişi (baba, anne, anane) hepimiz bir işin ucundan tutup yıkanma olayını tamamlıyorduk. Şimdi havalar ısınıyor daha sık banyo yaptırmalı, banyoyu kullanmalı diyerek bir deneme yaptık, gayet güzel oldu. Şimdi Duru hadi bıcı bıcı yapmaya diyorum hemen banyoya giriyor. Dalinin şarkısı eşliğinde güzelce bıcı bıcı yapıp mis gibi kokuyoruz.

Gece uykuya giderken 1 aydır oldukça rahatız, ışığı kapatıp sarılıyoruz Duru öylece uyuyor bende bazen yorgunluktan sızıyorum. Gece en az 2-3 kere kalkıyor, bünyem alıştığı için çokta önemsemiyorum.

Koş koş dediğimizde bize doğru koşmaya başlıyor, son 2-3 adım kala gözlerini kapatıyor ve kendini kollarımıza atıyor. Çok tatlı oluyor minik pamuğum. Resmi koşarken çektim.

Son olarak öp diyorum ağzını yanağıma yada koluma değdirerek muahh muahh diyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder