Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

31 Mayıs 2010 Pazartesi

İstanbulda Montessori Okulu Heyecanımız

Geçtiğimiz haftalarda İstanbul'da montessori okulu açılma çalışmalarının başladığının haberini aldım ve çok sevindim. Şu anki eğitim sisteminden sürekli şikayet ediyor, eliştiriyor ve elimizden bişey gelmiyor diyerek çaresiz bekliyorduk. Gerçekten yürekten kutlamak istediğim bir ekip bunu başardı ve montessori okul projesini hayata geçirdi. Duru'nun önümüzdeki yıl, 2-6 yaş aralığında montessori okuluna gidebileceği düşüncesi beni çok rahatlatıyor. Heyecan verici bu çalışmanın içinde bulunmayı Duru için henüz erken olsa bile çok istiyorum ve buradan çağrıda bulunmak istiyorum 2-6 yaş aralığında çocuğunuz var okul öncesi eğitimi düşünüyorsanız lütfen bu alternatifi göz önünde bulundurun. Daha fazla bilgi almak isterseniz duyguocak@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Gelişmeleri bu adreslerden takip edebilirsiniz.
Web sitesi : http://www.montessoriokul.com/
Blog : http://montessoriokul.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder