Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

7 Mayıs 2010 Cuma

Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi


Geçtiğimiz cumartesi günü Ataşehirdeki Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesine gittik. Ntv'deki bir programda görmüştüm ve beğenmiştim, uzun zamandır gitmek istiyordum. Havada güzel olunca piknik malzemelerimizi alıp yola koyulduk. Orda su dahil yiyecek, içecek alabileceğiniz bir yer yok, yanınızda götürmeniz gerekiyor. Çimenlere oturmak basmak serbest, banklarda var, ufak çaplı piknik yapabilirsiniz. Giriş ücretsiz, erken gitmenizi tavsiye ederim yoksa otoparkta yer kalmayabilir. Girişte içerde uymanız gerek kurallarla ilgili bir kağıt veriyorlar, örtü sermek, top oynamak, ip atlamak yasak. Biz piknik yaparken küçük bir derenin yanına oturduk böylece temden gelen gürültü biraz olsun duyulmuyor. Çok güzel bir yer biz çok beğendik ses biraz rahatsız ediyor o kadar. Keşif Bahçesi diye bir bölümü olduğunu sonradan gördüm, çok güzel görünüyor bir daha gitmek istiyorum.




Duru çimlerde oturdu, emekledi, ördekleri, diğer çocukları izledi. Uzun süre su şişesi ve kapağı ile oynadı. Burda, tavus kuşları ve hindilerin bulunduğu bir kısımda var. Arı kovanları var. Çocuklara gösterebileceğimiz bir sürü güzel şeye sahip burası. Cumartesi günü olmasına rağmen çok kalabalık bir yer değil, sebebi ulaşımının sadece araba yada taksi ile olabilmesi. Gitmenizi tavsiye ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder