Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

6 Mayıs 2010 Perşembe

İlk montessori aktivitemiz (Kürdan geçirme)

Tuzluktan kürdan geçirme çalışmamızı ilk olarak köyde yaptığımızı yazmıştım. Ertesi günlerde devam ettik. Şimdi ise 1-2 tane kürdanı geçiriyor sonra kapağını çıkarıp içindekileri boşaltıyor, kapağı tekrar takmaya çalışıyor. Kapak kapatmayı çok seviyor. Kavanoz, pet şişe arttık ne varsa. Kapaklarla ilgili bir aktivite arıyorum. Farklı ebatlarda kapaklı objeler şimdilerde Duru gibi benimde ilgi alanıma giriyor.

Sarmaşık güllerini çok severim.

Hep Duru mu ilkler yaşayacak, bende dün akşam ilk defa dileklerimi yazıp bir gül ağacına bağladım. :) Sabah alıp denize atmam gerekiyordu ama yakınlarda deniz olmadığı için atamadım. Bu kadarı bile eğlenceliydi. Seneye bakmak üzere kağıdı saklıyorum. :)

1 yorum:

  1. biz de de yeni basladi bu kapak sevgisi.takipteyim seni. bakalim neler cikacak :)

    YanıtlaSil