Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

20 Şubat 2012 Pazartesi

Gamze ve tüm lösemi hastaları için sadece 1 TÜP KAN!

Uzun zamandır yazmak istiyorum ama elim bir türlü blogun sayfasına gitmiyor. Geçtiğimiz hafta Gamze'nin yaşadıklarını okuyunca(hala tamamını okumuş değilim) başka yerlere gittim. Her gün Gamze'nin ve Atakan'ın haberlerini takip ettim. Kendi çapımda elimden gelen desteği vermeye çalışıyorum. Büyük bir iletişim şirketinde çalışıyorum, oldukça kalabalığız, geçtiğimiz perşembe Ümraniye eğitim ve araştırma hastanesinde donör olmak isteyenler ve çapaya gidemeyenler için bir organizasyon yapıldı. 20 kişi olarak ordaydık. Kanlarımızı verdik. Formlarımızı önceden doldurduğumuz için 3 dk'lık kan alma işleminden sonra ofise döndük. Bunu öğle arasında yaptık. İnanın çok kolay. Çapadaki'de bundan farklı değildir. Donör olmak için tüm ayrıntılar Gamze'nin ailesinin hazırladığı blogta var. Lütfen sadece bir tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder