Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

4 Mart 2010 Perşembe

Yazlık Alışveriş

Dün Duru için alışveriş yaptım uygun sayılabilecek fiyatlara çok güzel şeyler aldım. Odasındaki dolap ve duvarlara biraz renk katmak için aldığım çıkartmaları yapıştırmak benim için çok zevkliydi. Dolaplarımız çok sade(ikea'dan almıştık) bu çıkartmaları yapıştırınca çok güzel oldular. Duru hayvanları henüz tanımıyor ama tanıdığında sevebileceğini düşünüyorum, onun kolayca erişebileceği yerlere yapıştırdım. Ayrıca bebek yemek seti de kullanışlı, mama sandalyesine vantuzuyla yapışıyor kolay kolayda çıkmıyor. İçine yaptığım ev makarnasından koyup Duru'nun önüne yapıştırdım öyle güzel oynadı ki, her tarafı makarna oldu, olsun yedikleri kâr kaldı bir kısmı da ziyan oldu tabi:( Sonraki yazımda resimleri ekleyeceğim. Giysileri henüz denemedim yıkadıktan sonra deneyeceğim ama penyelerini çok beğendik, özellikle 3 lü takım fiyat kalite açısından bence en uygun ürün. İlerleyen zamanlarda küvet içi kaymayı önleyici ve duvar saatini de almayı düşünüyorum. Ürünlere http://www.tchibo.com.tr/ den yada mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder