Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

29 Mart 2010 Pazartesi

1 yaş kontrolümüz


Cumartesi günü Duru'yu 1 yaş kontrolü için doktora götürdük. Aşısını olduktan sonra grip olmuştu ve burun akıntısı hala devam ediyordu. Bu yüzden iyi denk geldi, geçtiğimiz doktor muayenesinde olduğu gibi buda çok zorlu geçti, herkes bu şekilde mi yaşıyor bilmiyorum ve açıkcası merak ediyorum.
Doktor Durunun sırtını dinlerken önüne oyuncak verdi, başta oyuncakla oynuyor arada doktora dönüp onu itiyor sonra tekrar oyuncağa dalıyordu, bu böyle 2-3 kez tekrarlandı. En sonunda kızdı, itti itti ve doktor gitmedi ya başladı ağlamaya. Şimdiye kadar ki ciddi ağlamalarından biriydi. Ne yaptıysam sakinleşmedi, bir yandan üzerini giydirmeye diğer yandan doktoru dinlemeye çalışıyordum. Doktor hanım, 1-3 yaş arasında çocukların konuşamadıkları için sinirli olabileceklerini söyledi ve çok fazla hayır demeyin dedi, çok fazla şeye hayır derseniz hayır anlamını yitirir, nasılsa herşeye hayır diyor diye düşünüp onları yapmaya çalışır dedi.
Aşı sonrası grip görülebilir, gece uykusuzluğu aşı ve diştendir dedi. İlaç yazdı.
Haftada 1 mutlaka balık yenmeli, tereyağ, inek sütü serbest. Bal 15 aydan sonra.

Resimleri kontrol öncesi hastanenin bahçesindeki parkta çektim.

2 yorum:

  1. Şimdi daha iyi farkedebiliyorum, Duru sana çok benziyormuş :)))

    YanıtlaSil
  2. Duru'yu bana benzeten sayılı kişilerdensin :) Babasının kopyası olduğunu söylerler. Belki şimdilerde bana benzemeye başlamıştır. Söylenenlere göre değişebiliyormuş.

    YanıtlaSil