Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Duru'dan haberler...

Uzun zamandır işten güçten yazamıyordum bir yerden başlamak lazım diyerek daldım hadi hayırlısı. Güzel kızımın çimlere yayılmış hallerinin fotoları toplayıp bir kolaj yaptım. Toprağı, çiçekleri, yaprakları, taşları hep çok sevsin ve hissetsin diye çoğu kez çıplak ayak dolaşıyoruz. Kendisi de bundan çok hoşlanıyor ki direk ayakkabılarını çıkarır oldu.

Şu sıralar 3,5 yaş halleri var üzerinde en ufak şeyde küsüp gönlünü aldığınız an yumuşaması onlardan biri. Bazen söyledikleriyle bizi şoke eden, güldüren, eğlendiren şakacı kız bazen uzun uzun istedikleri için ağlayan inatçı kız olabiliyor.

Bu dönemde bizi en çok zorlayan konulardan biri de yemek, bir gün gayet güzel yerken diğer gün ağzına neredeyse hiçbirşey koymuyor. Başka bir sorun kutu kutu içilen sütler. Çeşitli yöntemler deniyoruz mesela önceden bizden istemek zorunda kalıyordu bizde vermek istemediğimizde kriz yaşanıyordu. Şimdi sütler kendi boyunda bir yerde duruyor ulaşılabilirliği ne kadar kolay olursa cazibesi o kadar azalır dedik ama 1 haftadır süren denemelerde henüz sonuç yok.

Günde 3-5 saat arası dışarda geçiriyor ve arkadaşlık kurma isteği bu dönemde çok fazla. Parkta kafasına göre birini bulup oynarsa çok mutlu oluyor aksi halde "kimse benimle oynamıyor" diye çok üzülüyor. Bazen havuza giriyor bazen bisikletiyle geziyor. Bir fotoda bisikletli haline...


Arada sırada montessori aktiviteleri yapıyoruz onları ayrıca yazacağım. Bazen yeni resim çalışmaları oluyor bizim çok beğendiğimiz bir eseri var Duru'nun tamamen kendi tasarımı ben görünce çok beğendim ve şaşırdım. Masasında duran değişik objeleri bir kağıt üzerine yapıştırmış, 3 boyutlu bir resim olması gerçekten güzel olmuş ve  bu farkı kendisinin yaratmış olmasına çok sevindim.


Son zamanlarda müzik dinlemeye ve söylemeye karşı eğilimi var. Gökçe'nin Tuttu Fırlattı Kalbimi ve Napardım Bilmem şarkılarını söyledi bir süre sonra biz Barış Manço ile tanıştırdık. Bal böceği ve Arkadaşım eşşek şarkılarına bayılıyor, neredeyse hepsini ezbere söylüyor. Son olarak Burcu Güneş'in Çıkmaz Sokaklar şarkısını ezberledi.  :) Şimdilik aklıma gelenler bunlar devamı gelecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder