Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Şubat 2011 Perşembe

Kahvaltı seçeneklerimiz

Duru'nun kahvaltı sofrasınından bahsetmek istiyorum. Şu anda mevsimi olmadığı için domates ve salatalığı evde bulundurmuyoruz. Zeytin, reçel, bal, tahin ve pekmezi direk olarak hiç yemedi, yemiyor. Ekmek olarak geçtiğimiz haftaya kadar Doygun'un tam buğdayını kullanırken bu hafta carrefourda rafın arka kısımlarında ihe'nin organik tam buğday ekmeğini görünce denemek için aldım. Fiyatı görünce şaşırdım benim aldığım ekmek 3.90 lira bu 1.75. Eve gider gitmez denedim tadı çok güzel tavsiye ederim eskiden köyde yaptığımız taş fırın ekmeklerini çağrıştırdı bana daha bir sevdim. Kahvaltı seçeneklerimizse şöyle;

1- Peynirli omlet, ballı ıhlamur, ekmek
2- Ara sırada olsa pekmez, peynir, tereyağ, ekmek ve süt karışımı
3- Peynir yumurta karışımını ekmeğin üzerine sürüp, üstüne biraz tereyağ ile fırınlama ve yanına ballı ıhlamur
4- Dil peynirli tost ve ballı ıhlamur
5- Krep(içine birşey sürdürmüyor sade yiyor) ve ballı ıhlamur
6- Bazen peynirli(kaşar loru kullanıyorum) börek ve ballı ıhlamur

Başka neler olabilir diye düşünüyorum. Fikriniz var mı?

1 yorum:

  1. http://basakvecinar.blogspot.com/2011/02/kahvalt-uzerine-cesitlemeler.html
    Başak'ta yazmış yeni bakabilirsin :))

    YanıtlaSil