Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

6 Ocak 2011 Perşembe

Yılbaşı akşamı

Yılbaşı günü Duru ile resimdeki kurabiyeleri yaptık. Zencefilli-tarçınlı kurabiyelerimizin tarifi burdan. Yalnız kabartma tozu yerine karbonat, toz zencefil yerine taze zencefil kullandım. Hamuru ben açtım duru kalıpları bastı, sonra tepsiye koydu. Baktım bu iş Duruy'la iyice uzuyor hızlandırdım o yüzdende biraz aceleye geldi. Piştikten sonraki fotoyu çekemediğim için ekleyemiyorum ama biraz fazla kabardığı için kıtırlıklarını biraz kaybetmişlerdi. Genede lezzeti yerindeydi. Akşam çay eşliğinde tüketildi.

Yılbaşı akşamı halamızın evinde toplandık. Rana biraz rahatsızdı ne yese kusuyordu aynı zamanda ishaldi :( doğal olarak hiç keyfi yoktu bu Duru'yuda etkileyince hepimiz karmakarışık olduk. Duru'nun peşinde koşturmaktan saatin nasıl geçtiğini anlamadım diyebilirim. Çok kısa çocuklar biraz müzikle dans ettiler, saat 10'da Duru uyudu bizde 2 tur jenga oynadık. Duru yeni yıla uyuyarak girdi 10 dk sonra uyanıp kalkınca evin yolunu tutmaya karar verdik. Eve geldikten sonra uyumamız Duru'nun sayesinde 3'ü buldu. Oda benim müdehale etmemle :) yoksa hala mutlu mutlu dolanmaya(etrafı karıştırmaya) devam edecekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder