Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

11 Ocak 2011 Salı

Adım Adım Büyüyorum Projesi : Boyama 1

Uzun uğraşlar sonucu kargo bize değil biz kargoya ulaştık, 2 sefer kapıya gelip döndükleri için ben gidip almak zorunda kaldım.

Dün akşam banyo akşamıydı öncesinde boyama yapalım dedik, ayağının altını kırmızıya boyadım boyarken hiç sesi çıkmadı ama bastırırken biraz zırladı, sonunda bastı. Sonra ayağını gittik yıkadık, kalan özgürce çalışma kısmına masada devam ettik. Başta boyadı sonra eline baktı her boyaya soktuğunda kağıda sürmek yerine ıslak mendillle bana sildirdi. Elinin boya olmasını istemedi. Birkaç kez göstermek istesemde aynen devam etti. Daha önce parmak boyası yaparken böyle bir takıntısı yoktu bu yeni. Bir daha ki aya bakalım ilgisi nasıl olacak. Bu arada kağıtları ben daha büyük bekliyordum. Durunun ayağı kağıdı kapladı zaten :) Bu yaşta 23 numara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder