Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

28 Aralık 2010 Salı

Oyuncak Müzesi - Zuzu Cafe

Geçen hafta cumartesi günü havanın güzel olacağını duyunca cumadan ne yapsak diye düşünmeye başladım. Daha önce gitmediğimiz bir yeri keşfetmek ve açık havada olmak gibi kriterlerim vardı. Ailecek değişik bir gün geçirmek istiyordum. Sabah erken kalktık kalvaltımızı yaptık Duru'ya omlet yapmıştım onu yemedi yolda giderken çorbasını bir güzel hüpletti. Navigasyonumuza göztepedeki oyuncak müzesini akşamdan eklemiştik, o bizi önüne kadar götürdü. Ben bütün katları Duruyla beraber gezdim, Ufuk bizden ayrı daha detaylı oyuncakların hikayelerini okuyarak gezdi. Duru bütün oyuncaklara hızlı hızlı baktı, boyunun hizasındakileri görebildi sanırım, yukardakileri bazen kucağımda gösterdim. Odalar arasında gezdi durdu, merdivenleri çıkmak inmek istedi, çatı katına kadar çıktık. Orda eski bir sallanan at, ayı ve lazımlık olarak kullanıldığını düşündüğüm bir sandalye gördü. Onlara dokunabildiği için sevindi sandalyeye oturmak istedi.


En son giriş katına indik, çocukların oynaması için birkaç oyuncağın olduğu o an için sakin ve huzurlu olan bir kış bahçesi var orda çay içtik. Duru oynadı.


Ayrıca 4 yaş ve üzeri çocuklar için her cumartesi faber-castell'in boyama etkinliği varmış. Katılan çocuklara önce müzeyi gezdiriyorlar sonra etkinlik başlıyor. Onlar müzeyi gezerken Duru etkinlik odasına girdi bir sürü boya kalemini görünce biraz boyama yaptık. Sonra ablalar, abiler gelince çıktık. Aileler bahsettiğim kış bahçesinde oturup kitap gazete okuyorlardı çocuklarda etkinlikte eğleniyorlardı. Müzeden birkaç fotoğraf...









Müzeden çıktıktan sonra Duru iyice yorulmuştu ve arabada uyudu, sonraki planımız bağdat caddesinde biraz gezip acıktığımızda zuzu cafeye gitmekti. Arabayı cafenin yakınlarına parkettik Duruyu arabasına koymaya kalkmadan uyandı, böyle olunca benim plan tersine döndü. Önce zuzu cafeye gittik, randevu gerekiyor diyor sitelerinde ama yer var gerek yok dediler geçtik oturduk. Duru hemen oyun odasına gitti. Orda uzun süre oynadı. O bizi beğil biz onu merak edip kontrol ettik. 1,5 saat oturduk sanıyorum sona doğru acıktığı için yanıma geldi yiyecek olarak sebzeli köfte söyledim ama yemedi ben tadına baktığımda çok tuzlu olduğunu farkettim keza bana gelen yemekte çok tuzluydu. Bu mekanla ilgili çok yorum okudum genelde olumlu olduğu için gitmek istedim bizim değerlendirmemiz; yemeklerin tuzlu olması ve servisin yavaş olması dışında güzel. Fiyat ve ortam yüzünden tekrar gidelebilir. Çocuklarla gidilebilecek mekanların çoğalmasını diliyorum. Cafeden çıktıktan sonra suadiyeye kadar yürüdük, Duru'ya simit aldık, simitin yarısını kedilere verdik. Sonraki durak tabiki artık ev, tatlı bir yorgunlukla birlikte güzel bir uyku :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder