Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

27 Aralık 2010 Pazartesi

21. ay doktor kontrolü

Dün doktora gittik. Doktor hanım şikayetiniz var mı diye sordu bende geçtiğimiz hafta yaşadığımız kabızlık sorunundan bahsettim. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi çişinin renginde yada kokusunda değişiklik var mı dedi yok farketmedim dedim. İdrar tahlili yapabiliriz dedi bende Duru hergün tuvaletini yapan bir çocuk değil o ara çok sık pilav ve kuruyemiş tüketti ondan olabilir mi dedim oda evet evet tamam dedi. Kabızlığı devam etmediğine göre ondan olabilir dedi. Pekmez yapabilir dedi hangi pekmezi kullandığımızı sordu, üzüm dedim tamam dedi keçi boynuzu pekmezi de yapar dedi. Diş çıkardığı için olabilirmiş, yada kullandığı demir ilacı varsa oda yapar dedi. İnek sütünün kabızlık yüzünden içirmediğimi keçi sütüne geçtiğimi söyledim inek sütü yapabilir keçi sütünü güvenle içirebilirsin dedi. Ayrıca bal kabağı, kuru kayısı ve taze zencefil yedirmenizi istiyorum dedi. Hergün ılık suyun içinde oturmasını tavsiye etti, çatlak olabilir mi diye poposuna baktı yok dedi iki tane ilaç birde multivitamin verdi. Duru'ya ilaçları içirmek işkence olduğundan geçtimiz seferki ilaçlar hiç açılmadan duruyorlar. Bakalım bunlar nolucak. Azılardan sonuncusunu çıkarmak üzere olduğundan damağı kabarmış, parmak dişfırçalarından alın, yada elinizle masaj yapın ordaki kan dolaşımı artsın daha çabuk çıkar böylece dedi. Bunların dışında boyu 85 cm, kilosu 11,4. Bundan sonra lego ve puzzlelarla oynamasını istiyorum dedi. Son olarak hepatit A aşısının 2. dozunu yaptı. Duru çok rahatsız olmadı boyunu ölçerken birde aşı sırasında ağladı bende bu sefer doktorun söylediklerini rahatça dinleyebildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder