Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

26 Kasım 2010 Cuma

Bayram tatili notlarımız...

Bayram öncesindeki hafta sonu canım arkadaşım Emel'in kına gecesindeydik. Tekrar mutluluklar diliyorum. Duruyla birlikte ilk düğün, bütün gece ya kucağımda yada elimden tutup beni salonda gezdirdiği için arkadaşlarımla zaman geçiremedim ama kendisinin oldukça eğlendiğini düşünüyorum.


Atatürk Arboretumu

Bayram tatili boyunca yalovadaydık. Havalarda güzelken gezelim diyerek Atatürk arboretumuna gittik. İlk kez gidiyoruz çünkü sadece pazar günleri açık. Biz genelde pazar günleri İstanbula dönüş yolunda oluyoruz o yüzden daha önce gitme fırsatımız olmadı. Aslında bu seferde geç gittik saat 16:3o' da içeri girince çıkışa doğru hava iyice karardı. Bu yüzden fotoğraflarda net çıkmadı. Duru bana bir fotoda Aydede'yi gösteriyor 'dide' diyerek. Artık kozalağı tanıyor orda da bir sürü vardı, uzun süre elimizde taşıdık çıkarken geri bıraktık. Rehber ilkbaharda çok güzel olduğunu tekrar gelip görmemizi söyledi.

Yalova - Termal

Bayramın 2. günü Termale gittik. Yeşillikler içinde yürüdük. Durunun karikatürünü yaptırdık. Onu ayrıca ekleyeceğim.



Yalova sahilde yürüdük, kuşların arasına girdik, sokaklarda koşup kedileri kovaladık. Bunların dışında köyde bolbol toprakla oynadı. Yaşıtlarıyla oynadı, zıpladı, dans etti. Tatilin sonuna doğru hasta oldu, ateşlendi, uyumadığı kadar çok uyudu. Akşam üstü 17.30 da uyuyup sabah 04:30 da uyandı. İstanbula döndüğümüzde azı dişlerinin 2. sinin çıkmış olduğunu gördük. Daha önümüzde epey yol var. Duru için güzel, oldukça sosyal bir tatildi. Benim için çok yorucu ve bazen çok keyifliydi.

1 yorum:

  1. Demek Duru kızımızın ilk düğün katılımı Emel teyzesinin düğünü... Sevindirik oldum. E tabi o zaman ilk gelin görüşü, Duru'nun tevekkeli değil bana gelmeyişi ne yapsın şaşırdı tabi yakından görünce:). Bu kız nasıl giyinmiş, saçlar, duvak felan... E bi geleydi kucağıma belki teyzesinin de kızı olurdu;) Artık bakalım bir oğlan aldım kucağıma ilk oğlum olacakmış hadi buraya yazmış olalım bakalım doğrumu çıkacak:) Katılımınız için tekrar teşekkürler artık vakti zamanı gelince çocuklarımızın düğünlerinide görmek dileğiyle diyelim mi;)

    YanıtlaSil