Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

27 Nisan 2010 Salı

Yalova Gezimiz

Geçtiğimiz hafta sonu 3 gün tatil olunca fırsat bu fırsat İstanbul'dan kaçıp Yalova'ya gittik. Hava çok güzeldi, Duru değişik evler gördü, keşfedilmemiş ortamlara girdi. Perşembe akşamı önce köye gittik, sonra Yalova'ya geldik. Cuma sabahı kahvaltı sonrasında sahilde yürüyüşe çıktık, ordan kuzenimin Duru ile yaşıt olan kızını görmek için onlara oturmaya gittik. Duru ve Gizem henüz kendi kendilerine takılma taraftarı oldukları için birlikte oynamasalarda aynı ortama girmeleri iyi oldu. Ordan çıkıp sahil turu yaptık Ufuk'un yaş gününü kutladık. Cumartesi günü tüm gün köydeydik, Duru biraz mızmızlandı yemek yemediğinde hayatından çok memnun olmuyor o günde ağzına bişey koymadı. Ben sürekli elimde tabakta dolaşıyorum bunu yer belki diyerek.

Salıncakta sallandı, orda bir sürü çocuk var onları izledi aralarına karıştı bazen, merdiven çıkmayı çok sevdiğini farkettik, kollarından tutunca bir hevesle çıkıyor. Traktöre bindi, çalışmıyordu gerçi çalışsa korkardı diye tahmin ediyorum.

Bu arada köyde ilk montessori aktivetimizi gerçekleştirdik. Mutfakta tuzluk ve kürdan ikilisini görünce birden aklıma geldi. Büyük bir sessizlik içinde 1-2 tane kürdanı ben attım sonra ona tek tek kürdanları verdim tam konsantrasyonla hepsini deliklerden geçirdi. Gerçekten çok şaşırdım. O kadar hazırmış ki.

Pazar günü dönüş günü olduğundan çok verimli geçmiyordu, öğlende yola çıkarsak tüm gün tükeniyordu bu sefer akşam çıktık ve çokta iyi yaptık. Sabahtan Duru ile çimlerde yürüdük, üçümüz salıncakta sallandık. Zaman olsa Yalova civarında gezilecek o kadar çok yer var ki. Güzel bir 3 gündü.

Duru'nun yeni favorileri; kürdan geçirme(sıkılmasını istemediğim için günde 1 kez yapıyor), küçük kavanoz ve pet şişe kapağı açma-kapama, özellikle akşamları odanın ışığını açma-kapama, kapıları aynı şekilde açma-kapama.