Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

22 Nisan 2010 Perşembe

Kendi kendine yemek yeme alışkanlığı

Blogcu Annenin paylaştığı "Kendi kendine yemek yeme olayı" bizim için şu anda çok önemli. Paylaşımı için kendisine teşekkür ediyorum. 1 yaşındaki çocuklar kendi kendilerine yemek yemeğe daha açık oluyorlarmış. Bu konuda elimden geldiğince Duru bizimle masada yada mama sandalyesinde otururken katı şeyler veriyorsam önüne koymaya dikkat ediyorum. "Ben buraya koyuyorum sen al diyorum" oda ordan alıp alıp yiyor. Yada muffin kalıbındaki keki veriyorum eline ufalaya ufalaya yiyor, dökülüyor tabi her yer kek oluyor onun o minik elleriyle meraklı meraklı kekleri ufalaması o kadar sevimli ki insan bir an nasıl temizlenecek diye düşünmüyor :) Aynı şekilde su bardağına azıcık su koyuyorum içmesi için. Bu şekilde yönlendirmelerin ilerde yeme sorunları yaşanmasını önleyeceğini düşünüyorum. Umarım öyle olur.

2 yorum:

  1. Kesinlikle öyle olacak, bir zaman sonra da eline plastik çatal, kaşık ver. Egemen henüz iki yaşına gelmedi ama çorbayı bile kendi içebiliyor, hatta bize izin vermiyor kendi içiyor, köfteye de çatalını batıra batıra yiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, plastik çatal kaşığı alalı bayağı zaman oldu aklıma getirdin bir deneyeyim.

    YanıtlaSil