Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

21 Aralık 2009 Pazartesi

Bizim hediyemiz

Hediyemiz (Melissa&Doug Sesli Çiflik Hayvanları Yapbozu)

Çekilişte bize Ankara'dan Ece ve Gamze çıktı. Ece 22 aylık. Durunun kuzeni Rana ile aynı yaşta. Az çok nelerden hoşlanır tahmin edebiliyoruz. Hediyemizi seçerken yaşına uygun olmasına, daha çok sevinebileceğini ve gelişimine yarar sağlayacağını düşündüğüm için oyuncak olmasına karar verdim. 2 yaşına uygun olan sesli bir yapboz aldım. Yanına yeniyıl dileklerimizin olduğu bir kartla birlikte gönderdim. Ece ve Gamzenin beğendiklerini söyledikleri mailleri üzerine çok mutlu oldum. Güle Güle oynamaları dileğiyle.

1 yorum:

  1. Çok güzel bir hediye:) Bu yapboz 2 yaş sonrası gibi görünüyor ama bizim bebeklerin ayına da çok uygun ben kızım 13 aylıkken filan almıştım çok sevdi Duru'cuk da severek oynar kanımca:)

    YanıtlaSil