Duru buyuyor..

Lilypie Fourth Birthday tickers

22 Ekim 2009 Perşembe

Duru ve şişman kestaneler

Duru 7,5 aylık oldu. Desteksiz oturabiliyor çok nadir yıkılıyor. Geçtiğimiz ay dönmeye başlayan dönerek ordan oraya giden duru şimdi tek tur bile dönmüyor hemen ağlayarak alın beni çağrısı yapıyor.
Minik kuzuyu ellerinizle gel gel diye çağırdığınızda kollarını uzatıyor. Hele yatağındaysa öyle sevimli hareketler yapıyor ki hemen kucağınıza alıveriyorsunuz. Kucaktan kucağa gezmeye bayılıyor.
Resimde gördüğünüz gibi duru kestanelerle oynuyor. Ben kestaneleri kesip tepsiye atarken durunun eğlenebileceğini düşünerek yanına oturdum, öyle de oldu. Ben tepsiye kestane attıkça duru hemen yakalamaya çalıştı. Dişlerini kaşıdı, düşürdü, tekrar aldı, kestaneleri benim gibi çok sevdi. Duru için yeni oyunlar yaratmak ve eğlendiğini görmek çok güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder